sobota 19. července 2008

Tour de France

Thursday 17. 7., 12. stage of le Tour de France startovala z městečka Lavelanet.
Stylově jsem se tam ráno vydala na kole, abych se zbylé 4 kilometry díky uzávěrkám svezla v aute s Jo a Craigem, Cammem a Straitem (věděli kudy to objet). Cestu lemovaly mraky policistů a parkovat asi kilometr od centra byl trochu problem.
3 hodiny do startu, poprchávalo a dav lidí se jen množil... Ale zas tak extrémní to nebylo.
Nafasovali jsme boucháky a ruky, pokoupili suvenýry a dárky, pochytali reklamní čepice, dali si kafe, pofotila jsem všelijaké blbiny (aby mi pak nezbylo moc šťávy na cyklisty :( a šup se vecpat na nějaké dobré místo k rozhledu a dýchat a vstřebávat nezapomenutelnou atmosféru. Díky "předstíranému většímu zájmu" jsme se vedrali před nějaké důchodce a stáli hned kousek na startovní čáře.
11.30 - vyrazila karavana se všema symbolama a sponzorama (auta, co vypadala jako hrnek od kávy, poslel, sýr, pneumatika, petka... půl hodiny všelijakých alegorických vozů).
Hodina do startu - čas pro cyklisty se registrovat. Tak dlouho jsem čekala na Romana Kreuzingera až mi záhadně proklouzl...
13.00 - START se malinko zpozdil, ale aspoň byl čas fotit ty unavené cyklisty, humbuk okolo dopujícího itala Riccarda Ricca a samotného prezidenta závodu a honičky novinářů doprava a doleva.
13.10 OPRAVDU START! - nejaký muž to odpískal - huuuu, rachot a za pár vteřin byli pryč....

Úžasné, splnil se mi jeden ze snů...
šup na ne úplně zdařilou fotodokumetaci

A s malou závistí jsem osedlala svěřeného horáka a vyrazila bajkovat do terénu, abych svuj cyklo den okořenila kotrmelcem přez elektrické oplocení hned pod kopcem (už vím, proč jsou řídítka gumové, stačilo, že jiskřily brzdy)

Žádné komentáře:

Okomentovat