úterý 13. prosince 2011

Severni vyzkum

Kdyz me nominovali na interview, tak me to potesilo. Jenze pak mi volali, ze me berou. Pripadala jsem si jako kdyz Oskara vyhraje nejaka traparna jen proto, ze byla slaba konkurence.
Ale tak, dekuji. Velice si toho vazim, je to pro me ohromna cest. Chtela bych podekovat hlavne svym rodicum. Mam vas rada! Dekuji!
Smlouvu mi osobne predal pan sef profesor. Vtipkoval neco o cennem prirustku a ze potrebuje nahradniky, az nekoho neco zajede.
Severni vyzkum je kruty, na-na-na-
Nemohla jsem se zbavit pocitu, ze je to omyl, ze novy internet proste nenaprogramuju! Ale nebudu prece kvuli tomu skakat pod vlak. Treba si toho nikdo nevsimne. Kdyz jim doted nedoslo, ze jezdi na blbe strane silnice, tak tu i ja muzu delat vyzkumnika v doprave.
Napln moji prace je tajna. Takze oficialne nedelam nic. V tomto smeru si na nic nemozu stezovat. Ja vzdycky chtela dostavat penize za nic!
A po ceste na metro me malem srazil autobus. Uplne jak ve filmu. Vysoky kluk me strhl na kraj vozovky a povida. "Cervena znamena stat, kravo!"


PS: Romane, prosim te, smaz si histoii na skypu z 5.12. Diky..

Žádné komentáře:

Okomentovat